Nota nantu à l'usu di trituratore a rulli denti

U trituratore di rulli di denti travaglia per prestà una attenzione particulari à e seguenti materie:
1, per rinfurzà u travagliu di rimuzione di ferru di u crusher à a minera: u materiale non-ruttu (brazing è altre cose) dannu u crusher in u roller, risultatu in un accidentu di stop, cusì u dispusitivu di rimozione di ferru deve esse installatu prima di u crusher. .
2, u trattamentu di colpa bluccatu: i materiali appiccicosa sò faciuli à bluccà u spaziu ruttu, in u trattamentu di u colpa bluccatu deve cessà a trasfurmazioni, micca in u funziunamentu di a minera.
3, quandu u trasfurmazioni di u materiale chì cuntene grossi chunks, duvemu attente à u grande minerale hè faciule da extruder da u spaziu di triturazione, per prevene ferite o danni à l'equipaggiu.
4. Dopu à curriri per un bellu pezzu, quandu a superficia di u roller hè purtatu più grande, l'equipaggiu deve esse riparatu in u tempu è a piastra di denti deve esse rimpiazzata per evitari chì a dimensione di particella di u pruduttu ùn ghjunghje micca à u standard.
5, rinfurzà l'ispezione di u crusher, a parte di lubricazione di u crusher di rulli di denti deve esse rifornita in tempu, per mantene una bona lubricazione di l'equipaggiu.

nutizie-5

Tempu di post: Jul-20-2022